در گروههای سهام چه گذشت

در گروههای سهام چه گذشت

در گروهها چه گذشت ........1394/12/04

**گروه خودرو :
بازی فروش حق تقدمهای خودرو مانع از رشد این نماد شده واحتمالا فردا اخر این بازی باشد و خودرو بتواند رالی صعودی خود را اغاز کند . این نماد در معاملات امروز در بازه ی  صفر تا صف استانه صف خرید نوسان داشت . خودرو حجم معاملات 185 میلیون و قیمت 3275 ریال را در نهایت بازار امروز بر روی تابلو معاملات به ثبت رساند . بازگشایی نماد خکاوه ازدیگر رویدادهای امروز خودرویی ها بود  این نماد در قیمت 1651 ریال با صف خرید بالای 20 میلیون به کار خود پایان داد . افزایش سرمایه 300 % برای نماد خساپا از دیگر خبرهای خوب خودرویی بود .  قطعه سازها از جمله خمحرکه  خاهن خکمک خوساز خرینگ ختوقا همه با صف فروش رو برو بودند .. در خوساز گویا خبرهایی مبنی بر لغو مزایده فروش دارایی های مازاد موجب صف فروش نسبتا سنگین در این نماد شده .

**گروه فراورده های نفتی :
نمادهای این گروه برخلاف اکثریت بازار روز نسبتا خوبی را سپری کردند .. همگی به جز نمادهای شرانل و شپاس در بازه ی مثبت و استانه صف خرید معامله شدند . اگرچه میزان عرضه در این نمادها کمی بالا گرفته بود  با این حال بالا بودن میزان تقاضا مانع از ریزش شد . شبندر در 4229 ریال و شپنا در 3200 ریال پرحجمهای گروه بودند .ونفت با حجم معاملاتی 31 میلیون سهم در 2398 ریال معامله شد این نماد برای ادامه صعود نیاز به عبوراز مقاومت 2500 ریال دارد . شاوان نیز در ادامه روند صعودی خوذ با محدوده ی مقاومتی  13000 ریال رو برو است . شبریز شراز شسپا از دیگر صف خریدهای این گروه بودند .

**گروه حمل و نقل :
2 نماد مثبت و 4 نماد منفی نتیجه ای بود که نمادهای حمل و نقلی بر روی تابلو به ثبت رساندند . موافقت افزایش سرمایه در نماد حتاید موجب شد که این نماد امروز کمی بهتر از سایر همگروهی های خود عمل کند حتاید اخرین معامله خود را  در 6856 ریال و مثبت 2 تابلو انجام داد . برای نماد حکشتی در صورت ادامه دار بودن روند معاملاتی منفی میتواند اولین محدوده ی حمایتی 5700 ریالی را در نظر گرفت قیمت پایانی این نماد  5980 ریال به ثبت رسید . نماد توریل نیز انتظار میرود در 2300 ریال پولبک به مقاومت خط روند نزولی شکسته شده خود را به اتمام برساند در صورت از دست دادن این نقطه برای این نماد سطوح قیمیتی 2100 سطح حمایتی محسوب میشود . اخرین قیمت معامله شده در توریل امروز 2391 ریال بود.

**گروه فلزات اساسی :
نماد هرمز پس از صف خرید چند روزه که تحت تاثیر خبر قرار داد فولاد بود بالاخره امروز فشار عرضه این نماد را راهی صف فروش کرد . نماد ذوب طی معاملات روز جاری با محدوده ی مقاومیت 3600 ریال درگیر بود و بارها وارد این بازه شد و نهایتا در قیمت 3500 ریال در منفی 2 تابلو به کار خود در بازار امروز پایان داد . زمزمه هایی از مراحل نهایی و نظر حسابرسان بر روی افزایش سرمایه 650% ذوب به گوش میرسد .

**گروه بانکی :
نمادهای بانکی نیز به تبع حو منفی بازار در بازه ی منفی معامله شدند . وبصادر به سمت حمایت 1070 ریال  در حرکت است و اخرین معامله خود را در 1098 ریال ثبت کرد وبملت تمایلی به از دست دادن محدوده ی قیمتی 2400 ریال ندارد و طی معاملات روز جاری در همین محدوده معامله شد . سایر نمادهای بانکی نیز به جز نماد وپارس منفی معامله شدند . بیشترین حجم معاملات مربوط به نماد وبصادر با حجم 116 میلیون سهم بود .  

**گروه محصولات شیمیایی:
بلوک 1.16 درصدی از پترول با قیمت پایه 1700 ریال نماد پترول را راهی صف خرید کرد . این نماد در روز جاری مقاومت 1620 ریال  را پشت سر گذاشت و به نظر میرسد اهداف 1800 ریالی را در سر داشته باشد . شپلی ..این نماد تحلیل ناپذیر و پرریسک امروز با صف فروش رو برو شد اگرچه جمع شدن چندین بار صف فروش در این نماد و پیش رو داشتن افزایش سرمایه 1200% شاید حاکی از ادامه روند صعود در روزهای آتی باشد در حالت کلی شپلی در موقعیت کنونی قدم گذاشتن بر روی لبه تیغ است و شاید برای ریسک پذیران اهداف 7000و سپس 9000 ریالی این نماد جذاب باشد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : سه شنبه 4 اسفند 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: